Táto stránka používa súbory cookies na poskytovanie služieb a v súlade s Zásadami súborov cookies. Môžete nastaviť podmienky ukladania alebo prístupu k súborom cookies vo vašom prehliadači. Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies v súlade s aktuálnymi nastaveniami prehliadača.
image/svg+xml

Vrátenie tovaru a reklamácia

V súlade so zákonom máte ako zákazník právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru.

Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok: –

1. Kontaktujte nás písomne (viď kontakt), že žiadate o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla daňového dokladu o kúpe tovaru, druhu a množstva tovaru, dátumu nákupu a Vaším číslom účtu či adresou pre vrátenie peňazí.

Môžete zaslať aj vyplnený formulár odstúpenia od zmluvy. – Ak ste už tovar obdržali a prevzali, zašlite ho späť na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt a to za nasledujúcich podmienok: 

2. Tovar musí byť v pôvodnom obale – tovar musí byť nepoškodený – tovar musí byť kompletný – zašlite spolu s dokladom o kúpe.

3. Odporúčame tovar- posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám (neposielajte však tovar na dobierku). Pri poslaní tovaru na dobierku z našej strany tovar NEPREBERIEME. Tovar musí byť nami najskôr skontrolovaný.

4. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme poukážkou alebo prevodom na Váš účet najneskôr do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.

5. Ste povinný si prehliadnuť tovar bezprostredne po jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, ste povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Záručná lehota je 12 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený.

6. Na základe vyhotoveného záznamu bude Vám po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. Ste povinný pri prevzatí výrobku skontrolovať kompletnosť balenia.

7. V prípade, že tovar pri prevzatí nie je v súlade s kúpnou zmluvou, máte právo na to, aby sme bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedli do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve výmenou tovaru alebo dodaním chýbajúcej časti tovaru. Ak taký postup nie je možný, môžete požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak ste pred prevzatím tovaru o rozpore s kúpnou zmluvou vedeli alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobili.

8. Záruka sa nevzťahuje na

:chyby spôsobené nesprávnym použitím výrobku 

:nesprávnym skladovaním 

:vady, na ktoré bol predávajúci v dobe uzatvárania zmluvy upozornený.

9. Postup reklamácie 

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:

1. Pošlite e-mail (marcodiamantisk@gmail.com), v ktorom uvediete hlavne číslo daňového dokladu o kúpe tovaru, druh tovaru a popis závady.

2. Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe. Na produkty sa vzťahuje výrobcom stanovená záručná doba, ktorá je uvedená na každom výrobku. Počas tohoto času budú všetky reklamované chyby, nedostatky a závady odstránené bezplatne. Doklad o kúpe si prosím dôkladne uschovajte.